Hubnutí, které budete milovat

Vážně, hubnutí nemusí být utrpení, dřina a odříkání. Zamilujte si shazování nadbytečných kil a užívejte si ho celoročně. Stačí ke všemu přistupovat tvořivě a rozumně. Zapomeňte na drastické diety, „zaručené“ hubnoucí tablety a podobné nesmysly, kterými si lidé ubližují. A rozhodně si nedělejte harmonogram, jak rychle a v jakém časovém formátu chcete hubnout. Ne a ne, má-li to být zábava, u které vydržíte až do zdárného konce, jděte na to tentokrát trochu jinak.

1. Nejdřív se zasněte

Sepište si přání, která se samozřejmě netýkají jídla a můžete si je v průběhu hubnutí splnit při dosažení určité hmotnosti. Připravte si seznam, kde se třeba po dvou zhubnutých kilech odměníte určitou drobností nebo i větším dárkem, pokud potřebujete shodit větší objem. Za dosažení váhy snů si naplánujte něco většího, co si pořádně užijete. Vymyslete dárky, které vás opravdu potěší. A samozřejmě se dárkem potěšíte jen při prvním sestupu na danou váhu. Může se stát, že se místy zase vyšplháte o pár kil nahoru, nevadí, budou tam čekat zase další dosažitelné dárečky.

2. Žádné extrémy

Nevrhejte se do hubnutí po hlavě, s velkými slovy a rozhodnutími. Ani nemusíte mít vymyšlený plán a rozpis cvičení, jídelníček a další. Spíš začněte drobnými změnami. Popřemýšlejte, který typ potravin nebo činnosti vašemu tělu nejvíc škodí. Nevyhazujte vše, to by se těžko pokračovalo. Číhalo by na vás mnoho lákadel, co by vám chyběly. Změňte pár menších věcí. Važte se vždy 1x týdně v určitý den a dobu, třeba ve středu ráno nebo v jakýkoli jiný den, kdy začnete. Do tabulky si váhu po týdnu zapisujte, mějte tam vypsané i vymyšlené dárečky, ať se máte na co těšit.

Rozumné hubnutí znamená hubnout kolem půl až jednoho kila týdne. Pokud shazujete větší počet kil a začnete aktivněji, může být samozřejmě zpočátku úbytek váhy rychlejší a to nevadí. Ale nesnažte se zhubnout co nejvíc kil za co nejkratší čas. Pro tělo by to bylo příliš náročné a jojo efekt (tedy návrat a ještě vyšší nárůst kilogramů) je u takové formy hubnutí velmi pravděpodobný.

3. Nové objevy

Využijte skvělý čas hubnutí na nové objevy potravin, které jste ještě nezkoušeli. Dopřejte si i nějaké delikatesy, nebojte se nového voce, zeleniny, ale i dalších potravin, kterých jste si dřív třeba ani nevšimli. To, co jste jedli do teď, vám na váze přidávalo. Samozřejmě ne vše. Ale každému vyhovuje něco jiného, jak v jídle, tak ve cvičení, tak v přístupu k hubnutí. Když se jeden týden nepodaří váhu snižovat, nevadí, zkuste trochu jiný postup. Hubnutí by vás nemělo stresovat, neměli byste hladovět a trápit se, pak dlouho nevydržíte. Proto je důležité jít radostnou cestou plnou zážitků a příjemných překvapení.

4. Potraviny, které pomáhají

Určitě vynechte všechny zázračné hubnoucí pilulky, kapky slibující zaručený efekt. Kdoví, co je tam vše namícháno a jak by to zacvičilo s vaším tělem. Sáhněte po potravinách, které obsahují důležité složky, urychlující metabolismus, povzbudí mysl a pozitivně tak ke shazování přispějí. Může to být například špenát, zázvor, celozrnné potraviny, mandle, chilli papričky. K tomu je vhodný např. doplněk stravy JML SlimmerFit C.L.A.+, vyráběný v Česku, který obsahuje zdravou kombinaci zeleného čaje, L-Karnitinu, kyseliny linolenové a nenasycených mastných kyselin. Vše jsou složky, které podpoří trávení a urychlí spalování tuků. Výborně také poslouží syrovátkový nápoj. Syrovátku si můžete vyrobit sami, ale v lékárnách seženete 500 g syrovátky za 35,- Kč a podobné ceny. Z půl kilogramu vytvoříte 25 nápojů.

5. Zábavu člověk jen tak nevzdá

Spousta rozhodnutí a snah o hubnutí končí špatně, protože je to těžké. Pokud za sebou máte pár neúspěšných pokusů o hubnutí a už se vám do toho moc nechce, dopřejte si co nejvíc volnosti. Nesnažte se hubnout za každou cenu co nejvíc, ale zkoušejte to tak dlouho, dokud některý ze způsobů nezabere a kila začnou ubývat. Jeden úspěch v hudbnutí vás povzbudí k další snaze. Takže zpět ke snům a dárečkům, které si nadělíte, až se podaří dojít s váhou na jednotlivé cíle, které jste si pro odměnu vybrali. Svoji tabulku s dárky si nechte někde po ruce, ať se můžete často kochat tím, jaké hezké věci si pořídíte 🙂 Držíme vám palce, ať jste štíhlí, zdraví a šťastní 🙂

V článku je reklamní zmínka a odkaz na doplněk stravy JML SlimmerFit C.L.A.+, Který vyrábí a dodává česká firma JML Fitness Line. S majitelem firmy panem Martinem Lysákem spolupracujeme již několik let. Doplňky stravy této značky osobně využívám já i mé děti po celou dobu. Věříme jim a jsme s nimi spokojení. Pokud máte nějaké otázky k doplňkům stravy, k výrobě nebo používání, napište nám je do redakce na e-mail redakce@radytipynavody.cz Rádi je panu Lysákovi předáme. O doplňky stravy si můžete také v průběhu roku zahrát na naší facebookové stránce https://www.facebook.com/Venilafi/