Recenze: nádherný živý obraz Palisander se 4 tilandsiemi

Do velké streamovací soutěže dorazil jako výhra živý obraz Palisander, do kterého jsem se beznadějně zamilovala. Jsem ráda, že píši recenzi až dnes po 14 dnech, protože mezitím začaly tilandsie růst a to jsem je kropila jen jednou, aby nám tu moc nezdomácněly před další cestou k výherci. Bylo to velké překvapení, čekala jsem, že budou růst podstatně pomaleji, ale jedna z květin roste prakticky každý den, už má 4 cm nárůstu. Uvidíte srovnání na fotkách níže v textu.

Je to další velmi pozitivní aspekt živého obrazu. Tilandsie jsou na pěstování nenáročné. Stačí je jednou, dvakrát týdně lehce postříkat vodou a máte vystaráno. Obraz můžete pověsit kamkoli – do stínu, polostínu i na přímé slunce, vše tyhle úžasné květinky snesou. Technicky je obraz sestavený úplně jednoduše. V dřevěném rámu je plastová výplň s čtverečky. Květinky jsou zapuštěné v kousku kmene, což mimochodem působí fantasticky. Na zadní straně dřeva je háček, kterým květinu pověsíte kamkoli na mřížku. Zvládne to i malé dítě, máme odzkoušeno a kdykoli si květiny můžete snadným způsobem v obraze přeskládat.

Květiny vám dorazí v květu schopné velikosti od rodinného zahradnictví Lukscheiter.eu. Na výběr jsou v e-shopu obrazy s různým počtem tilandsií. Teď, když vidím, jak rychle rostou, tak bych asi volila víc malých obrazů s jednou tilandsií, ale líbí se mi i ty se třemi nebo dvěma. U 4 tilandsií na obraze se bojím, že je velká tlačenice a nádherné rostliny tak nevyniknou. Tedy hlavně, až ještě víc vyrostou. Řekla bych, že povyrostly za těch 14 dní všechny 4, ale nejvíc je to vidět u tilandsie napravo dole. V každém případě, jak nabalíme tyhle 4 krásky výherci, pořídíme si na e-shopu vlastní. A asi tedy více obrázků a květin, aby se nám tu prostředí pěkně oživilo.  Podívejte se na video unboxingu této fantastické výhry https://www.youtube.com/watch?v=7VxQi8UvUmo.

Před 14 dny

Dnes

1 komentář u „Recenze: nádherný živý obraz Palisander se 4 tilandsiemi“