Recenze: Pafíkovy kouzelné mluvící karty

Na testování dorazil balík hraček. Náš hlavní recenzent, 3letý Filípek byl nadšený ze všech. Domluva s panem Pavlištou z e-shopu Superprodukt.cz byla, že připravíme recenzi na Pafíkovy kouzelné mluvící karty, další hračky měly být dárkem pro testujícího prcka, ale pěkné jsou opravdu všechny, takže postupně napíšeme o každé alespoň něco, všechny jsme už stihli pořádně odzkoušet.

Hračky si nechává pan Pavlišta vyrábět v Číně i dalších zemích. Občas v minulých letech hlásil, že nebyl k zastižení, protože byl v Honkongu apod. Je fajn vědět, že nejde jen o nějaké další hračky z Číny, ale že si je v tomto případě nechává český podnikatel zpracovávat na zakázku a také si tam čas od času zajede na vše dohlédnout.

Pafíkovy kouzelné karty dorazily v krabici, kde byly kvalitně uložené. I samotné balení vypadá lákavě. Obsahují něco jako hrací strojek (interaktivní panel) a výměnné karty. Vše je z kvalitního plastu. Kartu ze strojku vyndáte a nasunete novou, když chcete jinou tématiku. Na výměnu karty je potřeba vynaložit trochu síly. Kartu si do strojku vložil Filípek sám, ale zpočátku jsme karty vyndávali my starší. Teď už zjistil, že když pořádně zabere, sám ji vytáhne. Možná to jde nyní i snáz oproti prvním výměnám, kdy jsem měla i trošku obavy, abych kartu při výměně nepoškodila a tak jsem ji lehce páčila zleva doprava. Nicméně stačí kolmo vzhůru kartu vytáhnout a seshora dolů prostě zasunout.

Do strojku si připravte 3 baterky AAA, tedy ty menší mikrotužkové. Baterky nejsou součástí balení, my máme vždycky nějaké do zásoby, takže nebylo třeba shánět po obchodech 🙂 Ale můžete si baterky zakoupit zrovna i s hračkou v e-shopu. Kryt k baterkám je třeba odšroubovat a zase přišroubovat. U hraček pro malé děti to určitě považuji za bezpečnější.

Karty jsou oboustranné. Na fotce vidíte, co vše balení obsahuje a všechny karty si můžete ještě otočit. Každá karta má svou tématiku a učí děti něco jiného. Pomocí 4 tlačítek na strojku pak děti odpovídají na otázky. Od milé paní, tedy jejího hlasu, dostávají otázky a úkoly typu například „Kde je kočička?“, nebo „Najdi deštník!“, nebo „Jaký zvuk dělá…?“ a uslyší zvuk třeba otevírajícího se deštníku. Dítě zmáčkne knoflík u správné odpovědi na kartě. Pokud odpoví správně, uslyší pochvalu a aplaus.

Filípkovi jsou 3,5 roku, hračka se mu velice líbí a patří momentálně k vyvoleným, tedy k těm nejčastěji využívaným. Témat je na kartách hodně, je to o věcech, lidech a zvířátkách ze života, učí děti i drobné počty, barvy… Za momentální akční cenu 249,- Kč je to skvělá hračka za výbornou cenu a určitě můžeme s Filípkem doporučit pro chlapečky i holčičky. Myslím, že od 2 let může být hračka pro děti už dobře hratelná.

V obchodě najdete Pafíkovy mluvící karty zde: http://www.superprodukt.cz/hracky-44777/140-Paf%C3%ADkovy-kouzeln%C3%A9-mluv%C3%ADc%C3%AD-karty

Autorka recenze: Eva Králová